We goin' all get real drunk tonight

Upp och hoppa ligg inte och dra dig!
Gick upp för en härlig timme sen.

Gårdagens partykväll var en mycket blandad sådan. Allt hände typ... Allt från en dansshow till tequila shotande till en märklig sak som gjorde en av oss i sällskapet nästan medvetslös till att jag blev ramad hem av Syster M och hela denna underbara och ack lite läskiga afton slutade med att vi ringde 112. Vi fick för oss att det var inbrott i ett bageri och sen efter 112 samtalet så kom vi på att det antagligen bara var bagaren som började arbeta. Så snabbt som attans sprang vi därifrån. Vi fick oss i alla fall ett gott skratt.

När vi var ute, var kvällen sjukt lyckad. Det var proppat med folk och denna gången på Hippidipp slår nog alla andra som jag varit där. Mycket folk och bara glada miner var vad man möttes av + att båda dansgolven var öppna. Ah... Hade jag fått uppleva denna kvällen igen, så hade jag lätt gjort det! Eller ja iallafall fram till klockan  3, för sen gick allt utför ju. 

Just det! Mitt vackra span Mr På var där. Men vem är blyg om inte jag? Vågade knappt ens titta.

Nu ska jag iaf leva livet, för att sen gå på det hela en gång till ikväll.

Ha en superdag
Puss och kram Gunne


En liten vimmelbild


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0