min nya besatthet

Snacka om att jag är besatt av Tokio Hotel. De är så coola (och sngga och roliga och... listan kan göras lång)! Vill gifta mig med varenda en av dom. Lite jobbigt, när man vet att man aldrig kommer träffa dom och om man väl gör det så kommer dom bara se en som ett skrikit fan. Nej detta får planeras....

Guck upp 8 idag. Så chillade jag lite och så och för en stund sen skrev Gunilla till mig att vi inte har någon Svenska! Vilket innebär att vi är lediga idag, säger bara jiiiiiihaaaa! Så lycklig jag blev. Ska iaf upp till skolan om en timme ungefär och möta Gunni, sen ska vi cykla till stan där vi måste handla present till J som har festen imorgon. Ska bli otroligt spännande vad vi köper.

Ha en trevlig dag och god helg om vi inte hörs innan.

Puss och kram.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0