sjukt

Även denna morgon gick jag upp tidigt. Nämligen kvart över 7. Vet inte riktigt vad detta kan bero på. Eller jo, det börjar bli höst och jag älskar höst. Plus att jag har blivit sjuk naturligtvis. Min kära mor tror att det kan vara svininfluensan. Men jag tror personligen att det bara är en förkylning. Men jag stannar inne i säkerhetsskull idag.

Igår var min energi så stor, att jag ganska spontant smsade H och frågade om hon ville åka till London över höstlovet. Eftersom Gunni ska bort och vi gärna också vill bort, så tyckte jag och H att det passade sig bra. Så nu ska vi hitta ett bra hotell eller hostel med. Sen är det bara att resa. Eller vänta in datumet först. :-D

Tänkte lägga upp en bild. Men bilderna laddar in från kameran, så det går lååååååååååååångsamt. Gör det kanske senare

Ha en trevlig dag, KRAMAR!

Gunnel

Kommentarer
Postat av: simone

SV: jo, riktigt gott faktiskt :D

2009-09-13 @ 11:40:03
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: lisa olofsson :]

svar: ja=)

2009-09-13 @ 11:53:39
URL: http://lizzh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0