problem med att orka...

Sitter här och smsar med Gunilla. Vi skriver om skolan. Ingen av oss orkar gå, jag är ju sjuk och Gunilla för att det är onödiga lektioner. Men vi båda måste ändå dit för att hämta läxpapper, frågan är bara om man verkligen orkar ta sig dit. Det är fruktansvärt jobbigt. Dock tänkte jag ta bilen och köra, för jag måste ändå göra en del ärenden. Tex försöka hitta praktikplats. Har kommit på ett ställe hihi.

Ha en trevligdag gott folk.

Just det förresten, Gossip Girl börjar denna veckan i USA!!!!! Jiiiiiihaaaaaa

Gunnel

Kommentarer
Postat av: eva

jaha är det därför det inte har gått att ladda ner det tidigare? :O jag som trodde att det var nåt fel!! tack!!

2009-09-14 @ 19:42:35
URL: http://evas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0