Men vem klagar?

Att vi har varit dåliga på att blogga, ja det vet vi. Men vi har full rulle här. Vi båda har mycket att stå i. Inte så lätt att hinna med när vi är mitt uppe i att försöka starta ett företag och samtidigt göra en massa annat. Men sånt är livet och vi klagar inte för det.

Inte så mycket har passerat i mitt liv. Håller på med läxorna här förfullt. Lärarna spottar praktiskt taget ut dom. Och när man är klar med den ena, är det en annan man ska ta tag i. Men vem klagar?

Sen har jag börjat träna kick-boxning. Jag säger bara auuuch!!! Mina vader har sån träningsvärk idag att det nästan ser ut som att jag gjort i byxan när jag går. Men som sagts ovan vem klagar liksom???


Tror att Gunnigungun kommer skriva ett litet inlägg senare.

Ha det kanon så ses vi en annan dag eller kväll eller något :)

puss och kram Gunnel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0