Japp japp

Hej alla helgglada människor!

Skrev i mitt förra inlägg "hörs imorn, for sure". Ja, som det kan gå om inte hatten är på...det blev ju inget inlägg igår. Jag hade helt enkelt annat för mig, fixade nya linser och var sedan hos min syster för "överraskningsparty" för hennes pojkvän, 1 år kvar till 40!!! Trevligt värre var det.

Idag så hade vi bara 2 lektioner och slutade 10.50, riktigt nice, så jag och Gunne stack upp i stan och kikade runt lite och tog en fika på E.H. Vi spanade även in allt folk på stan som alltid!

Sedan har jag varit och tagit ett vaccin inför Kina, hepatit B.
Ska strax sticka till squashen, har tävling i helgen så ska spela 18.20 :)

Nu ska jag äta lite och dra iväg,

Pussss

Gunnigungun

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0