Ingen vill veta var du köpt din tröja

Läste en sorglig sak om Tokio Hotel. De tror inte att de kan hitta kärlek. Synd att de inte hör vad man säger, för jag sa ett par kloka ord till dom. Men sånt är livet.

Är uppe nu. Den gamla vanliga Gunne som älskar att gå upp tidigt är tillbaka. Gårkvällen var inte riktigt bra för mig eftersom jag precis varit sjuk och börjar känna mig lite halvsjuk idag. Kanske var det vinet jag drack igår som sitter i, men ändå.

Ikväll blir det iaf fett ös medvetslös. Ska nog till Entré och kolla på Mango idag.  Hatar igentligen Entré, men de har ju Mango och den butiken älskar jag, så det går emot varandra lite.

XOXO Gunnel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0