helghelghelg

WAWAWIWA!

Helgen är på intågande! We like it!
Idag så var vi på stadionmässan och hade Kick-off för UF. Mycket trevligt och givande, T som gav oss en massa bra tips och råd var mycket kul att lyssna på, bra där..

Idag har jag även övningskört med kära pappsen, kom in i en liten liten lucka, NÖJD!!!

Läste även Gunnes inlägg och då när jag såg bilden på mig och en lampa så kom jag på att jag faktiskt saknar när vi gick till stadsbiblioteket för att plugga efter skolan. Det får bli skärpning på den fronten, här ska det börjas plugga på allvar! This is it, thiiiiii fiiiiiiinal year!

Ska nu mysa in mig i den helt utomordentliga boken "Brott och straff" som vår så kääääära svensklärare har lagt i händerna på oss...puuust...gräv ner mig, snälla...

Aja, inte hänga läpp, full fart mot en full helg, hö-hö (vitsigt värre)...................


<3 

Gunilla
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0