Här går det undan...

God eftermiddag ärade läsare,

det var ta mig f'n ett tag sen jag skrev nu...varför det då? Jo, jag har helt enkelt haft annat för mig.
Håller på och kör som en galning, tränar en del och även en del pluggning har förekommit på ett litet hörn.
Tur är väl då att Gunne har hållt ställningarna, thumbs up!

Var uppe halv 7 för körning halv 8, puuuh det var kallt ute!
Idag har jag även varit i skolan, ganska seg och onödig som alltid, men men mindre än ett år!!!
Hoppas på att veckan ska fortskrida så att vi får helg, då kommer min systerson hem till mig :))) supergullig liten 8-åring som växer sådär snabbt som bara småungar kan göra...usch!
På lördag blir det 18-års firande av vår kära vän Josse, mycket dricka är utlovat, håll i hatten, för här kommer GuGu!

Sitter nu här och "slösar" bort min tid när jag egentligen borde sitta klistrad vid mitt word-dokument där en artikel tar sin form, så smått.

gtg,

massa kärlek, Gunilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0