Full fart mot helgen

Gud så dåliga vi är för tillfället. Här ramlar det inte in många inlägg. Skärpning på den biten, vi får snart ha krismöte, jag och Gunne...

Idag har jag varit i skolan och sedan spelat match. Körde även en runda med mammi nu ikväll, nice price!

Har även fyllt i det sista i min visumansökan, och vet ni varför jag fyllt i en sådan? Jo, för jag ska till KINA!!!!!! Om typ 4-5 veckor, blir där i cirka 3 veckor för praktik och även en del semester. Ser sjukt mycket fram emot det, kommer bli en sjukt kul upplevelse. Ska bo hos pappas arbetskollega och hans flickvän, och han är supersnäll, så det är säkert hon också, kinesiska är hon iaf :)
Känner typ att inget kan få mig sur, för då tänker jag bara på resan och blir glad igen, typ...haha sjukt soft!

Tänkte läsa klart min filosofi nu och sedan slockna, tidig start imorn med träning halv 8!
Wish me luck to get out of bed in time...

Hörs imorn, for sure!

Kärlek, Gunilla





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0