det vi inte minns, eller?

Fett ös medvetslös var några ord som jag verkligen tog hår på igår, alltför hårt på. Jag var i fruktansvärt fin fin form. Så fin form att cykeln är kvar vid lokalen.Och så får jag sota för det idag. Eller ja nu, klockan är ju bara barnet, men ändå. Aja så kan det gick. Jag hade iaf trevligt så länge det varade.

Jag var även i så fin form att det inte längre var kul att stanna på festen, så att mina kompisar istället fick ta hem mig till mor och far så att jag kunde vara rolig med dom ett tag. Det var inte så kul eftersom hela tvn snurrade när jag kollade. Hujeda mig, allt snurrar fortfarande, men i mindre  utsträckning.

Man kan ju säga som så att middag innan festen börjar på riktigt är inte riktigt min grej. Ska härmed införa inget drickande på middagar! Så infört



middagen började relativt bra...


sen gick det mer utför...


och ännu mer, resten är djupt in tatuerade i våra tankar eftersom kameran dog.


Nu ska jag gå och hämta min cykel med mamma,

100 kramar
Gunnel

Kommentarer
Postat av: Urgun

bra särskrivning

2009-09-20 @ 10:39:20
URL: http://urgun.bloggidog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0