Ångest? - på hög nivå

Halloj alla glada och mindre glada.

Idag är jag en av de mindre glada, och varför är jag det??? Jo, fick ett mindre kul sms innan idag och jag säckade ihop totalt, eller nästan iallafall...hatar tråkiga sms. Ska för sören kasta mobilen i kanalen...

Men ska inte tyngda er med sånt tråkigt skitsnack utan ska istället berätta för er att jag äntligen lägger in tusentals bilder från min mobil till datorn som jag sedan ska sålla i och ladda upp på facebook, trevligt trevligt...

Har även pluggat lite, och mer ska det pluggas, känner mig duktig!
Ska faktiskt inte träna idag, känner att jag inte hinner det, men imorn 7.30 ska jag upp på hästen igen, dude!

xx

en miserabel Gunni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0