Shanghai, det ar nice!

Hallihallu,

sitter pa kontoret nu, sa har inga svenska bokstaver...
Var igar uppe i oriental pearl tower, riktigt fett var det, 350 meter upp i luften och man kunde se HELA shanghai!!!
Sedan var vi pa en italiensk restaurang och at asgod buffe, hittar inte apostrofen for e:et...skumt tangentbord...
Drack lite ol och fick riktigt gott kott serverat till oss!

Har aven hunnit med att kolla in en enorm terminal som de pa kontoret (CTS) anvander, akt over varldens langsta bro over havet (typ 32 km lang) och sedan varit i en skitfin tradgard med tempel och grejer, det var riktigt stort och en massa gamla kinesiska byggnader, me like !

Nu har jag inte manga dagar kvar har och det ar lite trakigt, men det ska bli skont att komma hem ocksa, och fa traffa alla mina underbara vanner, men ja, tyvarr inte Gunnel som sagt! Men var redo for ett galet aventyr nar vi ar forenade igen...dock inte som sist, eller vad sager du Gunne??? Lite over the top kanske!

Funderar riktigt starkt pa att aka hit efter gymnasiet for att plugga och lara mig kinesiska, eftersom de hela tiden utvecklas och blir storre och storre i varlden sa kanns det som en grym merit att kunna spraket!
Men vi far se hur det blir med det, pappsen kanske inte vill skicka ivag mig???

Nu ska jag alldeles strax ut och ata lunch,

kanske skriver igen innan jag aker hem...

Karlek i mass!

Gunilla

Kommentarer
Postat av: chrillidill

Klart jag vill skicka iväg dig min dotter.

2009-10-23 @ 15:28:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0