kvällens bravader

God morgon alla glada!

Igår var det livat i lådan. Först var jag på middag med H och hela kompisskaran, när vi firade honom. Sen begav vi oss till festlokalen, med transportsmedlet........svimma inte nu......... tivolitåg. Hade jätteroligt på det. När vi äl var framme börjades det så smått att supas. Det var trevligt sen kom det mer och mer folk. Tror att vi var runt 100 stycken glada festare.

Mycket roligt. Sen idag mår jag prima, ingen aning om varför, men det är   sant. Igårkväll mådde jag fruktansvärt dåligt och var verkligen inte frisk, eftersom jag var brakförkld, men idag är det bättre.

Nej nu ska jag städa, för jag ska åka till London på tisdag med Helle.

och här kommer några bilder från tåget igår.... såg nu att den inte var så  flitigt använd... men ett få tal bilder är där.


fin bild på Najsi och Majsi


ännu finare bild där även jag och Helle är med...


Såå nu är det frukosttime! Ha det!!!!!!!!!!!!! Kramisar och pussisar

Gunnel


Kommentarer
Postat av: my

Sv: okej händer i morgon då ? :D

2009-10-25 @ 19:20:27
URL: http://myranw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0