I'm back but come back

GUNNEL IS BAAAACK!
Dock saknar jag min kompanjon fruktansvärt mycket. Ingen att hitta på dumheter med och skratta och festa med. Eller jo det finns ju folk att göra allt det. MEn liksom det är inte samma som Gugu! Aja Hoppas min lilla vänninna har det trevligt i Kina och har raggat upp en liten kinespojke. Dock har vi ju vår kära H här som är en liten kinespojk, Men ändå.
På tal om H så har han fest på lördag. Men det kommer inte gå för sig eftersom gunilla saknas. Men hon kommer hem på tisdag och då ska jag inte träffa henne. För då åker jag till London med Helle! Men efter London så blir det gaaaaaaalet igen.

Gunilla jag vet att du kommer läsa detta! Så jag saknar dig min lilla väninna!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gunnel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0