svimmar ni???

heeeeeej underbaringar!

att man inte svimmar, jag är uppe alldeles för sent, fy skäms...men gör man inte allt för sin blogg? jag menar väl det :P....

idag har jag skrivit om Astran, mycket kuliiiiigt....och har degat framför tvn, torterat min hund osv...har faktiskt även varit ute och kört, närmare bestämt till malmborgs med pappsen för lite handlande, bla god glass åt fettot här då ja!

Nu tänkte jag sova, tänkte inte ni??? busigt annars ju!



xxx


Gunilla (trofast såklart)

Kommentarer
Postat av: MizthaNguyen

Hejsan! Nu är jag tillbaks med bloggen igen och skulle uppskatta ifall ni kunde titta förbi :)



ha en fortsatt bra kväll :)

2009-11-12 @ 23:37:21
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0