chuck bassssss

hallåjaaaa,

idag har jag verkligen inte gjort ett enda dugg, och varför? JO, FÖR JAG ÄR SJUUUUUUK, jädrans mög!!!
jag skulle tro att det var Gunne som smittade mig med sitt dammiga golv igår, uuuuuuusch... nej, men skämt åsido så suger det faktiskt, för man känner sig så dålig när man bara ligger i soffan en hel dag, förutom att jag vaknade halv 2, men ja, resten av dagen :(

Så ja, skola imorn, tror inte heller att jag kommer gå dit, men jag är ju sjuk höhö så behöver inte skolka hihihi
Men i vilket fall så har vi ju bara ronniebonnie så den som går dit har seriösa problem :D (akta dig Gunne...)

Nu ska jag fortsätta dregla över CHUCK BASSSSSS



xoxo

Gunilla

Kommentarer
Postat av: Tobias

Jag vet, är så godissugen :D

2009-11-08 @ 19:41:38
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0