bra att man kan kinesiska

Idag mådde vi jättedåligt. Typ halva klassen var borta. Kändes osm att man var sjuk. Jäkla vaccin. Hoppas dock att det är över nu, för imorgon ska jag verkligen ut, no matter what! Är riktigt laddad inför en riktig¨Gugu utgång. Vi ska köra lagom hårt. Och spana snyggingar :D Jaaa

Gick hem tidigare idag, eftersom jag mådde dåligt så, la mig i sängen med en film och så somnade man. Nu är jag sjukt seg, och funderar på om jag orkar packa upp London resväskan.

Det blir upp till bevis med det. Nu ska jag göra något annat

Just det, glömde säga att det är jättebra att man kan kinesiska och kan förstå vad detta betyder,
今日新会员 123 位,9,891 条贸易机会,22,801 条公司信息,60,984 条产品讯息

XOXO I know you love me

Gunnel



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0