börjar dåligt slutar roligt

Riktigt galen kväll igår. Dock har jag officiellt sjukskrivit mig från skolan resten av året, eller åtminstone önskar jag att jag hade.

Kvällen började dålig, då jag cyklade som ett djur hem till Gunilla bara för att råka missa bussen. 20 min senare kommer den och då började partyt. Vi anlände till Wendan och förfestandet började. Det blev bara värre och värre. Sen tog vi oss till Hipp där kvällens bravader skulle firas. Vi blev av med varandra och vad man gjorde denna underbart roliga kväll, vet man bara själv och så ska det nog fortsätta att vara.

Slutade med att jag åkte hem vid 3 tror jag och struntade i att äta nattmat, och har inte ätit sen middagen igår, dags att gå ner i köket tror jag!

Nej det blir en Kebab eftermiddag för oss. Ha det

XOXO
Gunnel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0