bellerina

Idag stack jag iväg till skolan, för att jag bestämde mig för att det bästa man kan göra är att gå ju, vad skulle jag annars göra. När jag ska gå in i sklan, tar jag upp mobilen och ser att Gunilla skickat ett sms. Min enda lektion var inställd! Blev verkligen besviken, jag som gått upp och gjort mig iordning för skolan. Helle som också var fri från sin, mötte upp mig och vi satte oss vid en dator och började kämpa med en redovisning. Dock gav vi upp och åkte istället hem till mig och fortsatte här, där jag har högtalare.

När hon hade gått, tänkte jag att det skulle smaka bra med några ballerina kex, så jag går in i köket och upptäcker att typ alla var borta! Snacka om att jag blev ilsken!

//Gunne



Kommentarer
Postat av: Najomi

Hejhej <3 fin blogg besök gärna min och kommentera!

2009-11-09 @ 17:25:48
URL: http://najomib.blogg.se/
Postat av: elvira :)

sv; ehe, daah! vem gör det inte ? (:

2009-11-09 @ 17:49:41
URL: http://elvirakaras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0