Satsa

Eftersom Gunilla verkar ha ett liv och jag inte. Så tänkte jag berätta om vår dag.

Den började med att vi öppnade ögonen, sa god morgon till oss själva och gick upp. Ingen av oss hann med att äta frukost, vilket vi pratade om när vi senare på dagen letade efter ett ställe att äta på. Vi var med H och därför tog det extra lång tid att hitta ett ställe.
Efter det att vi letat ett tag med lite småtjaffs i gänget så slog vi oss ner på Pizza Hut. Det var jättegott och vi alla åt och åt och åt och åt tills vi blev alldeles för metta och tretta (stavfel? jag vet). Efter det gick jag och Gunni upp på bolagret där vi satte oss i sofforna och nästintill somnade.

Sen skildes våra vägar åt här på vår stads gator, när vi tog oss hemåt. Så nu tror jag att Gunni antingen städar, ser på tennis eller tränar.

Nu ska iallafall jag städa.

Gunnel



Kommentarer
Postat av: MikaelaGabrielson - valpmamma till Aimee

Nej, står ju att jag har 75 spänn och dom tänjker jag inte lägga på ett par skor ;D

2009-06-11 @ 17:07:10
URL: http://thisismikaela.blogg.se/
Postat av: Tobias

tack tack :D

2009-06-11 @ 19:18:11
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0