När når vi bloggeliten?

Hej övergivna blogg som verkar ha glömt varför vi bloggar! Vi skulle ju nå Sveriges bloggelit och några större framsteg märks inte av. Men snart, snart, snart kanske vi nått upp i höjder som Blondinbellas och Kenza, eller inte.


Att vi inte bloggat på länge är nog tillstörsta del på grund av att jag jobbat och Gunilla fått halsfluss. Ingen svininfulensa där inte.


Nej hörröni gott folk! Nu ska jag se på den roliga tv serien Privileged som jag heeeeelt fastnat för.


Ha det superdupermegabra!!!!


Kommentarer
Postat av: Madelene - Malle

Vad ska du göra i midsommar??





www.mallesplace.blogg.se



Bloggen om en helgalen, småländsk 17åring med stort foto intresse.

Designar och syr egna kläder, kolla in och kommentera!

Skriver om mitt liv som en NORMAL 17åring.



see ya!

www.mallesplace.blogg.se

2009-06-18 @ 14:55:00
URL: http://mallesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0