kändisskapet

Well well well... Vad säger man? Det tär på sin bloggtid att bli välkänd och hårt arbetande...

 Idag är det en riktigt blåsig dag. Om jag ska vara ärlig så tror jag att det är vindar enda från Sahara. För det känns som det i vindslagen.

Men nu ska vi inte prata om väder och vindar, utan nu så går vi över till vad som händer ikväl...
Jag (Gunnel) ska gå och lägga mig senast tio för att orka med morgondagen. Men Jag vet att det inte kommer att bli så, då jag ska träffa Gunilla, J och M för att ordna en sak inför imorgon.

Imorgon fyller vår kära vän M år. Inte M som jag tidigare näMde utan en annan M. Så jag ska hem till henne på kalas och sen ska vi ut. Dock ska inte Gunilla dit, för hon ska till E på fedefest. Så det blir tyvärr en åtskild festkväll för oss... :'(

Ha det bra. nu ska jag göra något annat. Puss och kram våra söta läsare

/Gunel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0