picturera

Det var längesen här kom upp lite pics. Därför har jag röstat om att lägga upp bilder, och naturligt vis vann jag!!!

Varning känsliga tittare! Vissa bilder kan verka väldigt alkoholiserade, så blunda då, eller skit i att titta....

GUGU firar sina födelsedagar


Dagen efter firandet åkte vi till huvudstaden för att hälsa på kungen och Britney Spears!


Gunnel, M och Gunilla tillslut lyckades vi pricka rätt med kameran.
Förra helgen på H och Vs kalas. Vem minns kvällen?


Grr....


Många har minnesluckor......


Sist men inte minst, en bild när vi var på väg till Strandbaden. Gunni, H och M. H körde.


Njut av bilderna... Vem vet när det kommer fler??


Kommentarer
Postat av: Britney

Shit, jag gillar att jag blev nämnd i er ärade blogg !!! otroligt bra :) :) :)

2009-07-23 @ 23:21:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0