Lyssna när någon berättar hur den mår...

Gårdagen gick främst åt till att deppa kring allt och inget.
Främst för att min kompanjonisch åkt iväg.
Men även för att en vän sa en väldigt oklok sak till mig.

Hon sa: "Gunnel, mina vänner lämnar mig när dom hittar något bättre."
Då sa jag: "Jag stannar för alltid"
Hon svarade då och sa: "Du är där bara ibland"

Detta gjorde mig både arg och ledsen. Så jag pratade med en annan vän och han sa att jag inte ska ta det personligt och att hon inte kan förvänta sig att JAG ska ringa och höra av mig och fråga hur hon mår, när inte hon gör det. Jag försöker och frågar hur hon mår. Men aldrig frågar hon hur jag mår.

Nej inget att hetsa upp sig för! Nu är det dags att gå tillbaka till depptime för Gunillas sake!

Puss och kram

Gunnel <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0