I'm out of track

Jag orkar inte prata, orkar knappt ens lämna min säng. Har legat och sovit sen fyra och gick precis upp. Den enda blicken jag orkar ge är en trött oförstående blick. Allt detta på grund av att min vän letar palats i Indien.

Eller vänta nu skojar jag. Det är inte alls för att Gunni är i Indien. Utan för att jag gick upp tidigt för att göra halkan, Och likadant gjorde jag igår, för jag trodde att det var igår jag hade den först, men när jag kommer till körskolan fick jag reda på att det var idag. Imorgon blir det pp tidigt igen, för korskolan. Det kommer bli två intensiva veckor som jag har framför mig där.

Ha det bra. Nu ska jag decka.

I know you love me XOXO Gunnel

Kommentarer
Postat av: Anonym

gillar du konst och tecknande..kika in hos mig=)

2009-07-28 @ 18:42:49
URL: http://metrobloggen.se/ninaskonst

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0