Skadeglädjen ÄR den bästa glädjen

Hej alla pigga och glada,

jag kan ju bara gotta mig i att Gunne inte mår nå vidare idag, det gör nämligen jag, om man räknar med alkohol-bakfylla d.v.s.
Annars så har jag hosta och sånt najs, dock är jag mycket bättre nu. Ska tillbringa ännu en dag/kväll hemma, vilket jag inte gör med nöje..imorgon ska jag dock försöka få till en sväng till stan, för att komma bort från huset en stund. 
Annars har vi ju som sagt börjat skolan, var bara där mån,tis,ons eftersom jag sedan blev tvungen att stanna hemma, BLÖ!

Samma dag som skolan började stack vi på Étage, God Bless Mondays, för sista gången. Hade sjukt kul och jag träffade massa personer som jag kände, alltid trevligt! Betalade för mig gjorde jag inte heller, det gjorde min kära fransman P, han fick dock i sig en aning för mycket. Han ville inte ta taxi hem, han ville gå från stortorget till stadion, yeah right lixxxom!?!? No way. Så det blev för mig och Gun att hoppa in i taxin och åka med en bit, för att sedan hoppa av, sjukt wierd, men det fungerade iaf!

Vi har också hunnit upp en sväng på malmöfestivalen, fastän att det är något av ett hatobjekt, förutom ett eller annat bra band och nå spännande mat som kan finnas bland all annan sk*t...

Mycket mer har inte hänt p.g.a. min jädrans efterhängsna sjukdom som inte vill ge med sig, men hoppas hoppas att den är borta för evigt nu!

Nu ska jag njuta av det soliga vädret och äta god grillad mat med m, p och u-b-b (farmor)

Pussar och kramar,

Gunilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0