Mer vimmelkantigt

Halli hallu

Det är bloggtorka på Gunnel, hon sägs ha "tappat humöret" -  hur man nu än gör det!? Men rakt översatt så känner hon att hon är mindre rolig i sitt skrivande, eftersom hon skrev så intensivt när jag var i Indien ! Poor thing !

Så gör er nu redo på att förlita er på mig, vågar man?

I torsdags så fick jag som sagt en fransman på besök, mycket trevligt med lite rosé och öl på lilla torg!

Och i fredags bjöd vår underbara 3e flicka, Gun, på tjejmiddag - även det mycket trevligt, men det slutade tidigt,
då vi skulle upp hemskt tidigt dagen efter, eller åtminstone Gunilla,  Gunnel och den "4e" flickan G.

Vi begav oss igår mot Trelleborg för båt över till Sassnitz (Rügen), i Tyskland. Detta var Gs och min födelsedagspresent till Gunnel. Vi färdades med båt i 4h och ankom sedan till Deutschland, där cyklade vi och cyklade, hittade en bra supermarket, köpte lite skumpa och några roliga shots. Sedan cyklade vi ner till stranden för en überpulig lunch.
Vidare köpte vi med oss lite god dricka hem, alltid nice! Och vi satte oss i en Biergarten, men tröttnade och gick innan vi orkade beställa ! 

Sedan cyklade vi mot båten som skulle ta oss tillbaka till Trellehulla. Men försökte, utan framgång, hitta en Lidl butik för vidare sprithandling. På båten blev det drinkar och annat bus, så som mat och spelautomater, där jag blev rikrikrik, tjiho.
Vann nämligen 20 euro, nice värre alltså!

När vi kom till Trelleburg så skulle Martin hämta oss tjejer med 3 cyklar, inte det lättaste om ni förstår!
Blev av med Gunnel som fick paniiiiik och Gun fick stå och vänta på oss i evigheter, men sedan enades vi och slog oss ner på Gustav Adolfs Torg för några drinkar (dock så stack biatcherna G och Gunnel hem, fyfaaan) ¨

Imorn så börjar skolan för de flesta, ångest på den högsta nivån av ångest! Shit poooomes! 
Det bästa (och sjukaste) är att vi bara har 1 år kvar, sedan tar vi STUDENTEN!

Tack och adjö för mig, vi ses på Étage imorn,

'til then

Peace out mfs, Gunilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0