måste ju börja leka med X-men igen..

Gunne is baaack! Vet inte om jag återfunnit all den humor som en gång fanns där, men vad gör det när man bara lever en gång, och bara har en chans att nå bloggeliten?

Berättade precis för Gunni som ligger hemma sjuk (förmodar svininfluensan, vi tror att alla i gänget har fått den för tillfället, eller så kan det vara en vanlig förkylning) att jag har hittat ett span som är två år yngre. För dom i mitt gäng är detta förbjudet, max ett år yngre, knappt ens det är okej (dom spanar på killar som är 7 år äldre nämligen). Så just nu har dom kraverat eftersom jag i princip måste börja leka med X-men igen... Men jag, jag bryr mig inte faktiskt han är söt, men hans storebror sötare.

Problemet här är ju nu då, att jag ALDRIG någonsin skulle vågat närma mig, är för blyyyyyg.

Ville bara förmedla lite olycklig kärlek till denna blogg.

XOXO
A brokenhearted girl


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0