Man! I feel like a woman!

Hej hopp i galopp, tänkte skriva något mindre passande, men valde att lägga band på mig !

Idag vaknade jag lite tidigare än föregående morgnar, åt upp min räkmacka från igår och tittat lite på tv4s nyhetsmorgon, intressant var ordet!

Sedan körde jag m & p ner till skanör, eller ja, jag körde hihi, övningskörde dvs... :)
Vi fikade på Agdas, underbart café!
Sedan har jag inte hunnit göra mycket mer idag, men klockan är ju inte så mycket än!
Ska förhoppningsvis hinna upp en stund i stan, vet dock inte när det blir av..
Och imorgon ska jag, förhoppningsvis, till skolan. Knappt att man vågar säga det, då kanske det vänder!
Skön början på veckan, 11.40 startar första lektionen, sista slutar 14.15, i could get used to this, and  i will, for sure!

Nej, nu ska jag ut och chilla i trädgården!

Laaaater,

Gunni


Kommentarer
Postat av: Anonym

shit pommes vilken najsi sovmorgon du kommer ha!

2009-08-23 @ 17:37:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0