Katastrofkväll? Nej det vill jag inte påstå...

Igår gjorde jag något som jag inte vill göra om, inte i första taget i alla fall...

Kvällen började bra med vin och middag för mig och Gun. i åt, drack och fnissade. Sen blev det dags att göra oss i ordning för utgång, så det gjorde vi med. Sen tog vi bussen upp i stan där allt började med att jag skulle ge min bror nycklarna eftersom jag antagligen skulle komma hem senare än honom... När jag nu gjord det sist?

Sen hamnade vi på en mysig bar och sen gick vi vidare med min bror och hans vänner. Detta var första gången jag var ute med min bror, så det var lite spännnde. Dock inte igen, inte i första taget i alla fall.

Vi gick vidare och när det var dags för hemgång så ska min bror inte sova hemma. Så jag har inga nycklar och får stå och ringa på dörren i en evighetstid tills hela huset hade vaknat.

Senare ringer min bror mig, eftersom han pötsligt bestämt sig för att sova hemma. Och han har inte nyckeln. så han får Emmas nummer och hämtar nyckeln hos henne.

Katastrofkväll? Nej det vill jag inte påstå, bara att jag inte tänker gå ut med min bror igen... Iaf på ett bra tag.

XOXO I know you love meeeee Gugu utan Gu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0