jag vet vad ni tänker...

nu när bara en av oss är hemma. Så är det inte alltid hon hinner skriva. Men nu skriver jag igen. Jag vet att ni börjar tröttna på Gunne inlägg nu... Men det finns inte så mycket att göra åt det. Och mina skämt börjar torka, så det blir tråklägg åter och åter igen.

Nej men idag har jag varit på Tosselilla. Riktigt roligt och med mycket skratt och annat. Det roligaste var när vi lånade roddbåtar och gick ut på en damm för att ro. Det slutade i katsatrof för killarna. Men jag och M klarade det galant. Det bästa var när killarna satt i båten och försökte ro men så sjönk den. Roligt att se iaf, kanske inte lika roligt i skrift.

Aja ikväll blir det utgång för M och mins del. Alltid lika roligt.

XOXO
'
Ses i viiiiiiiiiiimlet

Gunnel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0