en order att följa!

Tjaaa!

Äntligen måndag, håller ni inte med? Fick precis sms av ingen mindre än Gunne som gav mig order om att blogga lite, så vad gör man inte.

Idag har jag inte varit i skolan, har nämligen varit hos läkaren, men no worries, jag är frisk som en nötkärna, eller nästan åtminstone.

Ska idag, för första gången på 3 veckor, get back on that horse, d.v.s. att jag ska träna! JIPPIE!
Håller även på med en del homework, jag har nog sämst motivation just nu, orkar bara inte!

Såg btw Katrins yttrande i Vakna! Med the Voice! Och kan faktiskt hålla med henne till viss del,
man kan inte leva på sin blogg om man inte tar den på allvar, läste även inne på Kenzas blogg att man blir nobbad av reklamföretag om man inte är tillräckligt seriös, och det är ju inte så konstigt, kan man förvänta sig något annat???
Tycker att alla ska fortsätta skriva bloggar eftersom det är så himlans skoj, och sluta upp med att vara uppblåsta, dumma, för ni som är det, wake up, ni förlorar bara på det själva!

Vilket jädrans statement hö-hö,

Gunni-bunni


Kommentarer
Postat av: Katrin

GREAT ÅSIKT Gunni-bunni!!!!!!

2009-08-31 @ 16:05:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0