drick LAGOM, lagom är bäst!

Öppnar ögonen, ser en vit vägg och tänker: "Var fan är jag?" Hostar lite med min fräsha hosta och vänder mig om. "Just det jag är hemma i mitt rum" Bredvid sängen står ett glas med något gult i, det liknar äppeldricka, så för att släcka min törst dricker jag upp det.
Sen vänder jag mig om igen och börjar återigen tänka... "Vad hände igår?"
Jag har ingen aning om vad som hände, eller jo en liten stund, eller ska jag säga delar av kvällen kanske... Minns inte vilka man pratade med på utestället, eller hur jag tog mig hem. Men en sak minns jag... Jag åt en glass innan jag slocknade på kudden.

Nu är det en hög bak-status på mig. Att jag drack en halv flaska rött, det känns i huvudet, tequilan känns i huvudet och den där smothieliknande drinken precis innan avfärd, DEN KÄNNS!

Det är ett bultande huvud, ont i halsen av allt skrikande + sjukdomen och det värsta som orsakar denna värk, är nog att jag inte minns. Det är svart! Min hjärna är död!

Men jag tröstar mig med att det var längesen, jag var så här nykter! Därför vet jag att nästa utekväll inte kommer bli likadan, minnas mer kommer jag definitivt göra då!

Ha en trevlig dag, fär det ska jag försöka ha.

Och om ni ska festa ikväll, drick LAGOM, lagom är bäst!!!!!!!!

XOXO

Gunne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0