det var nära, väldigt nära, men nådde inte hela vägen...

Fest hos min kära kusin igår, vilket innebär att man är bra sliten idag. Det blev en hel del roligheter och andra konstigheter... Bla var det en redan klockan nio som..., ja med enklare ord maten åkte upp pga för mycket dricka, sen badade vi i en bassäng, och även knytnäveslag var inblandade. Men vad gör det när man skrattar och är glad ändå...? Även high-fivade jag och H, som var med mig för kompisars kusiner, vilket är roligt och spännande...


En myckt frääääsch bild på mig och H förra året. Den kvällen är värd att minnas och dom minnena lever vi på än idag. Det som hände igår... Det var nära, väldigt nära. Men det nådde inte hela vägen. Men vi surar inte för det... Vi vimlar vidare. Vi ses i vimlet...


XOXO

Gunne


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0