det blev lite fel...

Ja, det blev ju lite fel med bilden i det föregående inlägget av mig...men så kan det gå ibland ju!

Hade igår en trevlig kväll i Oxie med bl.a. Amanda, Konke, Jonte och även en hel del från min gamla klass i 7an-9an, mycket kul att se dom igen! En hel del nya ansikten och trevliga prickar. Träffade även Lusse från vår klass, supertrevlig kille :)! Primitiva drinkar blev det, då vi inte hade med oss allt som behövdes för att få till de bästa drinkarna, men det funkade ändå.

Tog sedan bussen till gustav adolfs torg och gick mot amandas lägenhet för lite chill och efterfest med 4 av killarna! Trevligt var ordet, och Jonte, som jag och amanda träffade för första gången, var riktigt schysst och lättsam att umgås med, mer sånt till folket !

Har idag, traditionsenligt, ätit kebabtallrik med amanda och tagit det lugnt med musik.
Nu känner jag att det är dags för lite pluggidugg, usch pusch!

xxxx

Gunilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0